Zákaznická linka
511 18 17 17
z ostatních sítí
Zákaznická linka je v provozu:
Pracovní dny: 9:00 - 17:00
Cena volání na zákaznickou linku 511 18 17 17 se řídí vaším aktuálním tarifem u stávajícího operátora (volání do jiné mobilní sítě).
Voláte, posíláte SMS nebo brouzdáte na internetu? Jistě, kdo ne! Výhodné tarify mobilních služeb telco máme pro každého. Vyberte si jeden, který vám skvěle padne, a budoucí vyúčtování vás už nikdy neporazí. Na provolaných minutách, poslaných zprávách ani vyčerpaných datech nezáleží.
Vyberte tarify pro celou rodinu. Volejte si a posílejte SMS za pár korun. Nebo úplně zdarma.
MOBILNÍ TARIFY telco
Tarif | Volné minuty v ČR | Volání a SMS v síti telco | Volání a SMS do ostatních sítí ČR | Měsíční paušál | |
---|---|---|---|---|---|
telco 10 |
10 | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 49 Kč | Více o tarifu |
Pro koho? Málo volám a SMS neposílám. Hovory spíše přijímám. Stačí mi 10 volných minut a výhodné ceny za SMS i volání do ostatních sítí. Za mobilní služby chci platit opravdu málo. | |||||
telco 100 |
100 | 0,49 Kč | 1,49 Kč | 149 Kč | Více o tarifu |
Pro koho? Spíše volám, než posílám SMS. Spokojený budu se 100 volných minut, nízkou cenou za SMS v telco síti a výhodnou cenou za volání a posílání zpráv do ostatních sítí. | |||||
telco 200 |
200 | 0,49 Kč | 1,49 Kč | 249 Kč | Více o tarifu |
Pro koho? Posílám SMS a často volám. Více než 200 volných minut měsíčně běžně neprovolám. Uvítám levnější SMS a výhodné volání do ostatních sítí, vyčerpám-li volné minuty. | |||||
telco Free |
0 | zdarma | 1,20 Kč | 169 Kč | Více o tarifu |
Pro koho? Volám vlastně pořád a posílám opravdu hodně SMS. Potřebuji neomezené volání a neomezené zprávy v síti telco. Za hovory a zprávy do ostatních sítí chci platit co nejméně. |
Uvedené ceny mobilních tarifů jsou včetně DPH. Volné minuty převádíme pouze do následujícího účtovacího období.
KOMBINACE TARIFŮ telco
Mobilní a datový tarif telco
Tarif | Volné minuty v ČR | Volání a SMS v síti telco | Volání a SMS do ostatních sítí ČR | Měsíční paušál |
---|---|---|---|---|
telco 100 + DATA300+ |
||||
100 + 300MB dat | 0,49 Kč | 1,49 Kč | 249 Kč |
DATOVÉ TARIFY telco
Internet v mobilu s podporou LTE
Vysoká rychlost stahování a odesílání dat. Krátká odezva. To jsou výhody mobilní internetové sítě LTE. Vyberte si jeden z datových balíčků. Internet pojede rychlostí až 20 megabitů za sekundu.
Tarif | cena | info |
---|---|---|
DATA 600 MB LTE | 239 Kč | Počet dat v ceně 600 MB |
DATA 1,2 GB LTE | 339 Kč | Počet dat v ceně 1,2 GB |
DATA Only 3 GB LTE | 449 Kč | Počet dat v ceně 3 GB |
DATA Only 10 GB LTE | 629 Kč | Počet dat v ceně 10 GB |
Internet v mobilu s podporou 3G
Ideální rychlost pro stahování a odesílání dat. Skvělá doba odezvy. Připojte se k internetu prostřednictvím mobilní internetové sítě třetí generace a zvolte si datový mobilní balíček.
Tarif | cena | info |
---|---|---|
telco 150 | 79 Kč | Počet dat v ceně 150 MB |
telco 300 | 129 Kč | Počet dat v ceně 300 MB |
telco 600 | 199 Kč | Počet dat v ceně 600 MB |
Uvedené ceny datových tarifů jsou včetně DPH.
Datový balíček kromě DATA ONLY 3GB a 10GB LTE lze aktivovat pouze s vybraným tarifem Volání + SMS.
Po vyčerpání volných dat je uplatněna politika FUP a datová rychlost se sníží na 16kb/sec.
Sim karty DATA ONLY 3GB a 10GB LTE jsou čistě datové SIM karty (pro tablety apod.), které nepodporují volání ani SMS a umožňují připojení k internetu ve všech lokalitách dle mapy pokrytí.
Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.
Kompletní ceník našich služeb včetně roamingových cen a cen za volání v zahraničí naleznete zde.
Často kladené dotazy
Nejčastější dotazy
Jak si mohu převést číslo od stávajícího operátora?
Jak přenést číslo k 99mobile od 1.9.2013?
- Kontaktujte Vašeho stávajícího operátora s žádostí o ČVOP (číslo výpovědi opouštěného operátora).
- Jakmile budete mít 14 místné ČVOP, objednejte si přenos čísla na infolince 511 18 17 17 nebo prostřednictvím objednávkového formuláře .
- Po odeslání objednávky přes formulář Vás budeme kontaktovat ohledně kontroly zadaných údajů.
- Po verifikaci všech sdělených údajů Vám posíláme novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese.
- Deaktivace SIM karty opouštěného operátora bude provedena v naplánovaný den mezi 0.00 a 2.00. Následně bude mezi 4.00 a 6.00 aktivována nová SIM karta v síti 99mobile. Od této chvíle můžete využívat naše služby.
ČVOP je platný 60 dní.
Přenos čísla je zdarma při výběru všech tarifů kromě Poslouchám. Přidělení nového čísla s předvolbou 799 je zdarma.
Mám k dispozici výpis hovorů, SMS a dat?
Podrobný výpis hovorů je k dispozici po přihlášení do klientského účtu. Přihlašovací údaje jsou uvedeny na Vaší smlouvě. V zákaznické sekci najdete přehled všech odchozích hovorů (v případě roamingu i příchozích), odeslané SMS i vyčerpaná data. Premium SMS se zobrazují v příchozích SMS, jelikož SMS zprávou na premiové číslo žádáte o zpětnou SMS zprávu za poplatek dle ceníku provozovatele.
Lze nastavit SMS upozornění na dosažený limit útraty?
Pro nastavení SMS upozornění se přihlašte do zákaznické sekce (přihlašovací údaje jsou uvedeny na smlouvě), kde v sekci Statistiky služeb - Nastavení vyplňte požadovanou částku dosažené útraty (včetně výše paušálu).
Jak nastavit přesměrování hovorů?
Přesměrování hovorů závisí na vašem konkrétním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu telefonu. Nastavit lze obvykle podmíněné a nepodmíněné přesměrování:
Nepodmíněné přesměrování: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány na vámi zadané číslo nebo do hlasové schránky.
Podmíněné přesměrování: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo se nacházíte mimo signál. V případě, že hovory přesměrujete na jiné číslo, budou přijaté hovory účtovány jako byste vy sami volali z čísla, ze kterého hovor přesměrováváte.
Pro zrušení všech přesměrování stačí vytočit na telefonu ##002#.
Kde najdu ceny jednotlivých služeb?
Kompletní ceník služeb naleznete zde.
Jak se lze přihlásit do klientského účtu?
Údaje k přihlášení do klientského účtu (zákaznické sekce) jsou uvedeny na Vaší smlouvě o poskytování služeb vpravo nahoře pod označením Přihlašovací údaje do Klientského účtu (jméno a heslo). Vstup do zákaznické sekce naleznete zde. Heslo si po přihlášení můžete změnit.
Kde najdu mapu pokrytí signálem?
Mapa pokrytí mobilním signálem.
Jak zjistím počet provolaných minut?
Přehled o počtu provolaných, převedených i zbývajích volných minut naleznete v zákaznické sekci u každého Vašeho čísla v sekci Statistiky služeb - Volání.
Obecné dotazy
Jak si mohu převést číslo od stávajícího operátora?
Jak přenést číslo k 99mobile od 1.9.2013?
- Kontaktujte Vašeho stávajícího operátora s žádostí o ČVOP (číslo výpovědi opouštěného operátora).
- Jakmile budete mít 14 místné ČVOP, objednejte si přenos čísla na infolince 511 18 17 17 nebo prostřednictvím objednávkového formuláře .
- Po odeslání objednávky přes formulář Vás budeme kontaktovat ohledně kontroly zadaných údajů.
- Po verifikaci všech sdělených údajů Vám posíláme novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese.
- Deaktivace SIM karty opouštěného operátora bude provedena v naplánovaný den mezi 0.00 a 2.00. Následně bude mezi 4.00 a 6.00 aktivována nová SIM karta v síti 99mobile. Od této chvíle můžete využívat naše služby.
ČVOP je platný 60 dní.
Přenos čísla je zdarma při výběru všech tarifů kromě Poslouchám. Přidělení nového čísla s předvolbou 799 je zdarma.
Jakým způsobem si lze zřídit nové telefonní číslo?
Naše služby si můžete objednat přes infolinku 511 18 17 17 nebo přes webový formulář.
Lze zablokovat SIM kartu při ztrátě telefonu?
V případě požadavku na zablokování SIM karty nás kontaktujte na zákaznické lince 511 18 17 17 či emailem na info@99mobile.cz. Po zablokování SIM karty o číslo nepřijdete. Zašleme Vám novou SIM kartu s původním telefonním číslem.
Je možné zablokovat telefonní číslo konkrétního volajícího?
Blokování čísel konkrétních volajících je možné provést přímo v rámci nastavení mobilního telefonu, pokud tuto funkci podporuje. Hovory od zablokovaného volajícího jsou v tomto případě automaticky odmítány.
Co dělat v případě ztráty kódu PIN/PUK, když dojde k blokaci karty/telefonu?
Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 9999 ze sítě 99mobile nebo 511 18 17 17 odkudkoli a připravte si Vaše identifikační údaje nutné pro sdělení PINu či PUKu.
Jak lze provést změnu tarifu, služeb nebo datových balíčků?
Konkrétní hlasový tarif lze měnit vždy ke konci zúčtovacího období nejpozději 2 pracovní dny před koncem účtovacího období na vyšší i nižší dle potřeby a žádost o změnu tarifu musí být zaslána emailem na info@99mobile.cz. Při změně hlasového tarifu se nepřevádějí volné minuty předchozího tarifu k novému tarifu. Datový tarify lze dokoupit kdykoliv a je vždy platný na aktuální kalendářní měsíc. V případě, že jste využili akce na přenos zdarma, která běží od dubna 2014, změna tarifu na tarif Poslouchám je zpoplatněna částkou 300Kč.
Pokud si přejete změnit tarif na V síti neomezeně, tato změna proběhne až od účtovacího období, které následuje v příštím kalendářním měsíci ode dne, kdy byla podána žádost na změnu tarifu.
Kolik stojí výměna zničené nebo ztracené SIM karty?
Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 9999 ze sítě 99mobile nebo 511 18 17 17 odkudkoli. Za doručení a vyhotovení nové SIM karty je účtován poplatek dle platného ceníku, který naleznete na adrese www.99mobile.cz/cenik/.
Systém mého telefonu napadl vir, jak mám postupovat?
Pokud máte podezření na infikaci operačního systému svého telefonu virem, je nutné kontaktovat autorizovaného prodejce vašeho mobilního telefonu, případně konzultovat rady z odborných diskuzních skupin na internetu.
Poskytujete podporu nastavení mobilního telefonu?
Je nám líto, ale s nastavením vašeho mobilního telefonu vám poradit nemůžeme. V rámci co nejlevnějšího volání a zpráv SMS se soustředíme pouze na podporu služeb, které sami poskytujeme. Věříme, že prodejce vašeho mobilního telefonu vám poskytne plnou podporu při jeho využívání. V opačném případě zkuste vyhledat řešení svého problému v rámci odborných diskuzních skupin na internetu.
Kde najdu mapu pokrytí signálem?
Mapa pokrytí mobilním signálem.
Jakým způsobem lze provést zrušení smlouvy? Jaké jsou podmínky zrušení?
Pokud si přejete ukončit využívání našich služeb, je potřeba zaslat písemnou výpověď na adresu naší společnosti MAXPROGRES mobile, s.r.o., Traťová 1, Brno, 619 00. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začíná běžet od prvního dne účtovacího období bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla doručena písemná výpověď. V případě výpovědi nám, prosím sdělte, zda si přejete vygenerovat kód ČVOP pro přenos k jinému operátorovi či číslo úplně vypnout.
Volání a tarify
Pro koho jsou tarify určeny?
Tarify jsou určeny pro celou rodinu. Každý má možnost vybrat si tarif dle objemu svého volání. Navíc Cena volání nad rámec volných minut je u většiny tarifů stejná, liší se v podstatě cenou volných minut. Datové balíčky lze dokoupit pro každý tarif zvlášť.
V čem se tarify liší?
Tarify se liší měsíční cenou a počtem volných minut. Čím větší tarif zvolíte, tím více získáte volných minut. Platí pravidlo, že s rostoucím tarifem cena volné minuty klesá. Proto pokud voláte spíše více, vyplatí se vám tarif větší. Podrobnou nabídku i s popisem najdete na našich stránkách. Neprovolané volné minuty se převádějí pouze jednou do dalšího účtovacího období, přičemž napřed čerpáte nové volné minuty a posléze ty převedené.
Je možné si zřídit datový tarif?
K jakémukoliv hlasovému tarifu si můžete aktivovat též libovolný datový tarif z naší nabídky. Kapacitu vybraných dat máte vždy k dispozici na daný kalendářní měsíc. Po vyčerpání FUP je rychlost stahování omezena na 64kbps, odesílání dat je omezeno na 32kbps. Tarify je možné libovolně kombinovat.
Jak nastavit přesměrování hovorů?
Přesměrování hovorů závisí na vašem konkrétním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu telefonu. Nastavit lze obvykle podmíněné a nepodmíněné přesměrování:
Nepodmíněné přesměrování: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány na vámi zadané číslo nebo do hlasové schránky.
Podmíněné přesměrování: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo se nacházíte mimo signál. V případě, že hovory přesměrujete na jiné číslo, budou přijaté hovory účtovány jako byste vy sami volali z čísla, ze kterého hovor přesměrováváte.
Pro zrušení všech přesměrování stačí vytočit na telefonu ##002#.
Jak zrušit přesměrování do hlasové schránky?
Přesměrování do hlasové schránky je ve výchozím nastavení zapnuto. Zrušení provedete v nastavení přesměrování v mobilním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu přístroji.
Kolik stojí volání na barevné linky?
Ceník volání na barevné linky naleznete v ceníku na adrese www.99mobile.cz/cenik/.
Nabízíte i neomezené volání za paušální poplatek?
Naíbízíme neomezený tarif (volání i SMS) v rámci sítě 99mobile za 169Kč měsíčně s hovory i SMS do ostatních sítí za 1,20Kč. Aby se zákazníkovi neomezený tarif do všech sítí vyplatil, musí měsíčně obvykle provolat více než 500 minut, nebo napsat skutečně enormní množství zpráv SMS. Jsme si vědomi, že i takoví zákazníci existují, nicméně velkoobchodní nabídka nám bohužel v této chvíli neumožňuje neomezený tarif nabízet. Věříme, že v budoucnu toho budeme schopni.
Pokud si přejete změnit tarif na V síti neomezeně, tato změna proběhne až od účtovacího období, které následuje v příštím kalendářním měsíci ode dne, kdy byla podána žádost na změnu tarifu.
Mám k dispozici výpis hovorů, SMS a dat?
Podrobný výpis hovorů je k dispozici po přihlášení do klientského účtu. Přihlašovací údaje jsou uvedeny na Vaší smlouvě. V zákaznické sekci najdete přehled všech odchozích hovorů (v případě roamingu i příchozích), odeslané SMS i vyčerpaná data. Premium SMS se zobrazují v příchozích SMS, jelikož SMS zprávou na premiové číslo žádáte o zpětnou SMS zprávu za poplatek dle ceníku provozovatele.
Jaký typ SIM karty poskytujete?
Lze si zřídit „číslo na přání“?
Pro seznam zlatých čísel kontaktujte zákaznickou linku. Rádi Vám převedeme vaše stávající číslo do naší sítě.
Lze nastavit SMS upozornění na dosažený limit útraty?
Pro nastavení SMS upozornění se přihlašte do zákaznické sekce (přihlašovací údaje jsou uvedeny na smlouvě), kde v sekci Statistiky služeb - Nastavení vyplňte požadovanou částku dosažené útraty (včetně výše paušálu).
SMS a MMS
Je nastavena brána SMS?
Brána SMS je již na vaší kartě přednastavena.
Jak nastavit odesílání a příjem zpráv MMS?
Posílání i příjem zpráv MMS je již na vaší kartě přednastaveno.
Je možné posílat zprávy Premium SMS? Je možné je zakázat?
Premium SMS jsou aktivovány pro placení jízdenek, parkování apod. Blokujeme zasílání erotických a zábavných Premium SMS (předvolby 900,901,903-909). Chcete-li jejich odesílání úplně zakázat, kontaktujte nás vytočením 9999 ze sítě 99mobile. Po složení jistiny je možné povolit odesílání všech Premium SMS.
Internet (datové tarify)
Jak nastavit funkci WAP?
Funkce WAP je již na vaší kartě přednastavena.
Umožňuje datový tarif všechny služby, včetně VOIP, Skypu apod. nebo je něco omezené?
Z naší strany není omezena žádná internetová služba. Konkrétní využití služeb může záviset na typu vašeho mobilního telefonu.
Nabízíte i čistě datovou SIM kartu (tzv. DATA ONLY)?
V nabídce máte možnost si vybrat datovou SIM kartu s kapacitou dat 3GB či 10GB. Tyto SIM karty podporují vysokorychlostní internet LTE a nejsou určeny pro volání a SMS.
Lze využít data v zahraničí?
Datový roaming je pro Vaši ochranu z důvodu vyšších částek v zahraničí za přenesená data implicitně vypnut. Pro jeho aktivaci nás kontakujte. Data využitá v zahraničí se neodečítají z FUP datového balíčku, ale jsou účtovány zvlášť po MB nad rámec Vašeho paušálu dle platného ceníku konkrétní zahraniční destinace.
Je možné si zřídit datový tarif?
K jakémukoliv hlasovému tarifu si můžete aktivovat též libovolný datový tarif z naší nabídky. Kapacitu vybraných dat máte vždy k dispozici na daný kalendářní měsíc. Po vyčerpání FUP je rychlost stahování omezena na 64kbps, odesílání dat je omezeno na 32kbps. Tarify je možné libovolně kombinovat.
Roaming a volání do zahraničí
Je ve výchozím nastavení zapnutý roaming?
Na všech SIM kartách je automaticky nastavený roaming v zemích Evropské unie. V případě cesty do zahraničí mimo EU nás neváhejte kontaktovat pro aktivaci roamingu i mimo EU ideálně 2 pracovní dny před Vaší cestou.
Jak jsou účtovány roamingové hovory a datové služby v zahraničí? Lze nastavit omezení dat?
Roaming je automaticky aktivní v rámci zemí Evropské unie. Ceny volání a dat do různých oblastí naleznete v ceníku roamingových hovorů. Datový roaming je implicitně vypnut. Pro jeho aktivaci nás kontakujte. Data využitá v zahraničí se neodečítají z FUP datového balíčku, ale jsou účtovány zvlášť po MB nad rámec Vašeho paušálu dle platného ceníku konkrétní zahraniční destinace. V některých lokalitách nejsou GSM pásma dostupná (např. Čína, Tibet apod.), proto si zkontrolujte, zda Váš telefon podporuje GSM pásmo v dané lokalitě.
V ceníku naleznete zahraniční volání (volání z ČR do zahraničí) a roamingové volání (volání z jiné destinace než ČR do ostatních destinací).
Jak nastavím síť v pohraniční oblasti?
Pokud se nacházíte v zahraničí nebo v oblastech, kde již dosahuje signál zahraničního operátora, můžete si ve vašem telefonu vybrat, jakého mobilního operátora budete využívat. V závislosti na typu telefonu může být nastaven automatický výběr sítě operátora s nejsilnějším signálem. Pokud se pohybuje v pohraničních oblastech a chcete zůstat připojeni do sítě 99mobile, doporučujeme přepnout nastavení výběru signálu na ruční. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu přístroji.
Na co si dát v roamingu pozor
V zahraničí je potřeba se vyhnout automatickému připojení Vašeho mobilního na satelitní sítě, které jsou v zóně 3.
Pokud se nacházíte v zemích EU či dalších, které spadají do zóny 1, může se Váš telefon připojit na satelitní síť, která se nachází v zóně 3 z důvodu nejsilnějšího signálu této sítě (např. na lodi či vysoko na horách). Připravili jsme pro Vás přehled operátorů působících v každém státě na celém světě a jejich roamingových zón. Tento přehlede naleznete zde.
Objednávky, platby a klientské účty
Jak se lze přihlásit do klientského účtu?
Údaje k přihlášení do klientského účtu (zákaznické sekce) jsou uvedeny na Vaší smlouvě o poskytování služeb vpravo nahoře pod označením Přihlašovací údaje do Klientského účtu (jméno a heslo). Vstup do zákaznické sekce naleznete zde. Heslo si po přihlášení můžete změnit.
Jakým způsobem lze platit za služby? Je možná platba inkasem?
Platby je možné provádět příkazem z bankovního účtu, vkladem přímo na účet či inkasem (v takovém případě je nutné zaslat potvrzení o zřízení inkasa, abychom si platbu mohli inkasovat). Poskytujeme tarify s paušálem, který se hradí za měsíc zpětně dle provolané částky (nejedná se o předplacenou kartu).
Kde najdu ceny jednotlivých služeb?
Kompletní ceník služeb naleznete zde.
Jak zjistím výši mé aktuální měsíční útraty?
Výši své aktuální útraty (volání i SMS) zjistíte kdykoliv v průběhu účtovacího období v zákaznické sekci (Statistika služeb - Volání nebo SMS).
Kde získám kopie dokladů nebo faktury?
Veškeré potřebné doklady najdete po přihlášení do klientského účtu nebo zavoláním na zákaznickou linku 9999.
Co je to účtovací období?
Účtovací období začíná vždy dnem aktivace či portace čísla a trvá jeden kalendářní měsíc (např. od 10.6. do 9.7.). Poté vám bude vystavena faktura, kterou je potřeba uhradit ve 14 denní splatnosti.
Jakým způsobem lze provést zrušení smlouvy? Jaké jsou podmínky zrušení?
Pokud si přejete ukončit využívání našich služeb, je potřeba zaslat písemnou výpověď na adresu naší společnosti MAXPROGRES mobile, s.r.o., Traťová 1, Brno, 619 00. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začíná běžet od prvního dne účtovacího období bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla doručena písemná výpověď. V případě výpovědi nám, prosím sdělte, zda si přejete vygenerovat kód ČVOP pro přenos k jinému operátorovi či číslo úplně vypnout.
LTE - vysokorychlostní mobilní internet
Co je LTE?
LTE je technologie vysokorychlostního mobilního internetu založena na sítích GSM/EDGE a UMTS/HSPA. Jedná se o mezičlánek mezi technologií 3G a 4G. Rychlost internetu dosahuje několik desítek Mbit. Někteří operátoři uvádějí teoretické hodnoty přes 100Mbit, reálná rychlost internetu se pohybuje okolo 20Mbit. Tuto rychlost si můžete na mobilním telefonu, který má od nás aktivní datový tarif podporující LTE snadno změřit jakýmkoliv serverem či aplikací, který měření poskytuje.
Podporuje můj mobilní telefon LTE?
Technologii LTE podporují například mobilní telefony:
Podporují LTE |
Apple iPhone 5C |
Apple iPhone 5 |
BlackBerry Q10 |
HTC One |
HTC One SV |
LG G Flex D955 |
Nokia Lumia 1020 |
Nokia Lumia 820 |
Nokia Lumia 925 |
Samsung Galaxy Note 3 |
Samsung Galaxy S4 |
Samsung Galaxy S4 mini |
Sony Xperia Z |
Sony Xperia Z1 |
Zda Váš mobilní telefon LTE podporuje snadno zjistíte u jeho výrobce.
Jak mohu využít LTE?
LTE můžete využít v mobilních telefonech, které ho podporují, pomocí modemů nebo tabletů s podporou LTE. Stačí si u nás vybrat datový balíček s kapacitou 600MB LTE, 1,2GB LTE či SIM kartu, která podporuje pouze data (bez volání a SMS) s kapacitou 3GB nebo 10GB. Pokud se nebudete nacházet v dosahu pokrytí LTE, data Vám samozřejmě fungovat budou. Datové balíčky nejsou určeny jen pro LTE, ale i pro sítě 3G apod.
PORAĎTE SE S NÁMI
Nevíte si rady s výběrem vhodného tarifu?
Využijte našeho poradenství. Rádi vám se vším pomůžeme. Pro vás i vaši rodinu či známé vybereme vhodný tarif mobilních služeb. Poradíme vám, jaké kroky podniknout při převodu čísla k jinému operátorovi.
ZA ZKOUŠKU NIC NEDÁTE
Nevíte, zda je vámi vybraný tarif ten správný?
Aktivujte si jeden z tarifů telco. A když vám nebude sedět, můžete jej jednoduše na konci zúčtovacího období změnit.
Nenašli jste to, co potřebujete? Napište nám.