Telefon: +420 511 112 490 E-mail: informace@telcoconsulting.cz
Jaselská 205/25, 602 00 Brno

Případové studie

Za celou dobu existence naší společnosti jsme našli řešení desítkám klientů. Ať šlo o malé podniky, střední nebo velké firmy. Přečtěte si ty nezajímavější případové studie, které krok po kroku ukazují, co vše jsme pro klienta zajistili a kolik díky nám ušetřil. Chtěli byste patřit mezi ně také?

Živnostník / malá firma

Kamenictví Zdeněk Oškrdal (Tetčice, okres Brno-venkov)

www.kamenictvioskrdal.cz

Před auditem

Od roku 2007 měl pan Oškrdal s mobilním operátorem uzavřenou rámcovou smlouvu, která zahrnovala 6 telefonních čísel, s podmínkou minimálního plnění 4 000 Kč za měsíc. Smlouva byla 2× prodloužena, ovšem bez jakýchkoli úprav. Mobilní služby tedy nebyly za celou dobu optimalizovány a měsíční útrata se ke konci roku 2011 vyšplhala až k 8 000 Kč.

Naše řešení

Spolupráci jsme odstartovali na konci roku 2011. Ihned jsme provedli rychlé výběrové řízení na dva konkurenční mobilní operátory. Po výběru nového jsme se postarali o převod 5 z 6 telefonních čísel pod nového poskytovatele mobilních služeb. Celková útrata za těchto 5 telefonních čísel okamžitě klesla na částku nižší než 1 000 Kč za měsíc (původně cca 4 000 Kč měsíčně). Jedno mobilní číslo, shodou okolností majitele kamenictví, zůstalo do léta 2013 u původního poskytovatele, aby se dostálo všem závazkům. Dnes jsou již všechna čísla v jedné skupině u jednoho poskytovatele, a to bez závazku a minimálního plnění vůči mobilnímu operátorovi. Vzájemné volání mají zaměstnanci i vedení firmy zdarma. Mobilní služby 5 čísel dnes kamenictví stojí cca 1 300 Kč za měsíc. Majitel kamenictví využívá neomezené volání a SMS za 400 Kč měsíčně.

Další spolupráce

Spolupráce pokračuje i nadále. Telco consulting kontroluje všechna vyúčtování od stávajícího poskytovatele mobilních služeb, proaktivně upravuje tarify a vyřizuje případné reklamace. Cena tohoto servisu je po celou dobu neměnná, tedy 500 Kč měsíčně. Žádná jednorázová nebo vstupní cena ani jiné náklady tak kamenictví Zdeňka Oškrdala nevznikají.

Díky spolupráci šetří jeho firma nejen peníze, ale i čas, který by jinak strávil jednáním s operátory. Celková úspora se dá odhadnout na cca 4 000 Kč měsíčně.

Střední firma

DAHLHAUSEN CZ, spol. s r. o. (Kuřim)

prodej a distribuce zdravotnického sortimentu

www.dahl.cz

Před auditem

Od roku 2011 do roku 2013 měla společnost DAHLHAUSEN s mobilním operátorem uzavřenou rámcovou smlouvu, pro 20 telefonních čísel, s podmínkou minimálního měsíčního plnění 10 000 Kč a bez možnosti jakýchkoli změn v průběhu trvání smlouvy. Aktuální potřeby firmy DAHLHAUSEN tak nemohly být reflektovány. Obchodník mobilního operátora neprojevoval o zákazníka zájem a v kanceláři majitele společnosti běžně docházelo k výpadkům mobilního signálu. Za tyto mobilní služby platila firma měsíčně 12 000 Kč.

Naše řešení

Spolupráce s telco consulting začala na jaře 2012. Pravidelnou kontrolou vyúčtování od mobilního operátora a následnými reporty na jednotlivé zaměstnance (tabulka A4 s komentářem) klesla útrata na 10 000 Kč měsíčně. Nižší částka nebyla možná, protože měsíční závazek vůči mobilnímu operátorovi byl právě 10 000 Kč. Zároveň jsme v kanceláři majitele vyřešili výpadky signálu změnou operátora, který v daném místě signál měl. V roce 2013 jsme provedli výběrové řízení na nového poskytovatele mobilních služeb pro následující 2 roky. U nového poskytovatele platí firma DAHLHAUSEN za 23 čísel (další 3 nová čísla) cca 3 900 Kč za měsíc. Zaměstnanci kromě volání aktivně využívají i mobilní internet, volání do zahraničí a roaming. Zároveň jsme se postarali o veškeré provozní a administrativní náležitosti při přechodu a převodu čísel k novému mobilnímu operátorovi.

Další spolupráce

Spolupráce s firmou DAHLHAUSEN pokračuje i nadále. Telco consulting kontroluje všechna vyúčtování od aktuálního poskytovatele mobilních služeb, zpracovává pravidelné reporty, proaktivně upravuje tarify, vyřizuje případné reklamace, objednává a doručuje mobilní telefony, řeší jejich případnou reklamaci a vede veškerou komunikaci s dodavatelem mobilních služeb. Cena tohoto servisu je po celou dobu jednotná, tedy 1 000 Kč za měsíc. Žádná jednorázová nebo vstupní cena ani jiné náklady firmě nevznikají.

Díky spolupráci s telco consulting šetří firma DAHLHAUSEN nejen za platby za mobilní služby, ale také čas a náklady na pracovníka, který by za agendu mobilních telefonů zodpovídal. Celková úspora je cca 6 000 Kč měsíčně.

Velká firma

ARCHATT s. r. o. (Brno)
stavební a restaurátorská firma

www.archatt.cz

Před auditem

Od roku 2010 do roku 2012 měla společnost s mobilním operátorem uzavřenou rámcovou smlouvu, pro 75 mobilních čísel a 20 služebních vozidel se sledováním provozu, s podmínkou minimálního plnění 30 000 Kč za měsíc. Reálné měsíční náklady za platby mobilnímu operátorovi se však pohybovaly v rozmezí 45 000 – 65 000 Kč. Ve smluvním vztahu došlo k problému se zafixováním nákladů za mobily (cash flow) a nulová péče i servis ze strany mobilního operátora.

Naše řešení

Spolupráce s telco consulting se rozběhla na začátku roku 2012. Pravidelnou kontrolou všech vyúčtování od mobilního operátora a následnými reporty na jednotlivé zaměstnance (tabulka A4 s komentářem) jsme docílili poklesu ceny za mobilní služby, a to na pravidelných 35 000 – 40 000 Kč měsíčně.

V létě 2012 jsme provedli výběrové řízení na nového poskytovatele mobilních služeb pro následující 2 roky. Platba u 75 čísel je nyní ve výši cca 16 000 Kč. Zaměstnanci kromě hovorů aktivně využívají i mobilní internet. V permanenci je sledování vozového parku. Náklad na sledování jednoho vozidla je nyní 150 Kč/měsíc, za 30 aut je to tedy 4 500 Kč/měsíc. Zajistili jsme i veškeré provozní a administrativní náležitosti při přechodu k jinému mobilnímu operátorovi.

Další spolupráce

Spolupráce pokračuje i nadále. Kontrolujeme všechna vyúčtování od stávajícího poskytovatele mobilních služeb, zpracováváme pravidelné reporty, proaktivně upravujeme tarify, vyřizujeme případné reklamace, objednáváme a doručujeme mobilní telefony, řešíme jejich případnou reklamaci a vedeme veškerou komunikaci s mobilním operátorem. Cena tohoto servisu byla původně 2 000 Kč/měsíc. Po převzetí správy aplikace pro správu vozového parku – spojená se zpracováváním reportů, editací atd. –, se navýšila na pouhé 3 000 Kč za měsíc. Žádná jednorázová nebo vstupní cena ani jiné náklady společnosti ARCHATT nevznikají.

Díky spolupráci s telco consulting šetří firma ARCHATT nejen za platby za mobilní služby, ale také čas a náklady na pracovníka, který by byl za agendu mobilních telefonů zodpovědný. Celková úspora je tedy cca 25 000 Kč měsíčně.